Перыяд афармлення
|
5 дзён з дня звароту
|
Памер аплаты
|
бясплатна
|
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
|
–
|
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру
|
Аддзел кадравай і арганізацыйнай працы, кабінет № 202
|
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры |
Акуліч Ірына Уладзіміраўна – спецыяліст II кваліфікацыйнай катэгорыі;
Наврась Алена Паўлаўна – спецыяліст I кваліфікацыйнай катэгорыі;
Шагойка Наталля Іванаўна – вядучы спецыяліст па кадрах.
|
Тэлефон |
+375 17 378-96-88
|
Час замовы/выдачы
|
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
|
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
|
бестэрмінова
|
Перыяд афармлення
|
5 дзён з дня звароту
|
Памер аплаты
|
бясплатна
|
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
|
–
|
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру
|
Аддзел кадравай і арганізацыйнай працы, кабінет № 202
|
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры |
Акуліч Ірына Уладзіміраўна – спецыяліст II кваліфікацыйнай катэгорыі;
Наврась Алена Паўлаўна – спецыяліст I кваліфікацыйнай катэгорыі;
Шагойка Наталля Іванаўна – вядучы спецыяліст па кадрах.
|
Тэлефон | +375 17 378-96-88 |
Час замовы/выдачы
|
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
|
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
|
бестэрмінова
|
Перыяд афармлення
|
5 дзён з дня звароту
|
Памер аплаты
|
бясплатна
|
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
|
–
|
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру
|
Аддзел кадравай і арганізацыйнай працы, кабінет № 202
|
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры |
Акуліч Ірына Уладзіміраўна – спецыяліст II кваліфікацыйнай катэгорыі;
Наврась Алена Паўлаўна – спецыяліст I кваліфікацыйнай катэгорыі;
Шагойка Наталля Іванаўна – вядучы спецыяліст па кадрах.
|
Тэлефон | +375 17 378-96-88 |
Час замовы/выдачы
|
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
|
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
|
бестэрмінова
|
Перыяд афармлення
|
5 дзён з дня звароту
|
Памер аплаты
|
бясплатна
|
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
|
–
|
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру
|
Аддзел кадравай і арганізацыйнай працы, кабінет № 202
|
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры |
Акуліч Ірына Уладзіміраўна – спецыяліст II кваліфікацыйнай катэгорыі;
Наврась Алена Паўлаўна – спецыяліст I кваліфікацыйнай катэгорыі;
Шагойка Наталля Іванаўна – вядучы спецыяліст па кадрах.
|
Тэлефон | +375 17 378-96-88 |
Час замовы/выдачы
|
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
|
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
|
бестэрмінова
|
Перыяд афармлення
|
5 дзён з дня звароту |
Памер аплаты
|
бясплатна
|
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
|
–
|
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру
|
Аддзел кадравай і арганізацыйнай працы, кабінет № 202
|
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры |
Акуліч Ірына Уладзіміраўна – спецыяліст II кваліфікацыйнай катэгорыі;
Наврась Алена Паўлаўна – спецыяліст I кваліфікацыйнай катэгорыі;
Шагойка Наталля Іванаўна – вядучы спецыяліст па кадрах.
|
Тэлефон | +375 17 378-96-88 |
Час замовы/выдачы
|
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
|
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
|
бестэрмінова |
Перыяд афармлення
|
5 дзён з дня звароту |
Памер аплаты
|
бясплатна
|
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
|
–
|
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру | Прафсаюзная арганізацыя работнікаў установы адукацыі “МГЭИ ім. А. Д. Сахарава БДУ” кабінет № 210 |
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры | Пухтеева Ірына Віктараўна – старшыня |
Тэлефон
|
+375 17 379-90-96 |
Час замовы/выдачы
|
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
|
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
|
бестэрмінова |
Перыяд афармлення
|
5 дзён з дня звароту |
Памер аплаты
|
бясплатна
|
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
|
• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру |
Прафсаюзная арганізацыя работнікаў установы адукацыі |
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры | Пухтеева Ірына Віктараўна – старшыня |
Тэлефон
|
+375 17 379-90-96 |
Час замовы/выдачы
|
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
|
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
|
бестэрмінова |
Перыяд афармлення
|
5 дзён з дня звароту |
Памер аплаты
|
бясплатна |
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
|
– |
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру | Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209 |
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры | Бурень Алена Уладзіміраўна – вядучы бухгалтар; Абрамовіч, Ніна Сяргееўна – бухгалтар I кваліфікацыйнай катэгорыі |
Тэлефон
|
+375 17 270-01-10 |
Час замовы/выдачы
|
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
|
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
|
бестэрмінова |
Перыяд афармлення
|
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту альбо прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц |
Памер аплаты
|
бясплатна |
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
|
• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу
• лісток непрацаздольнасці • даведка аб памеры заработнай платы – у выпадку, калі перыяд, за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для назначэння дапамогі, складаецца з перыядаў работы ў розных наймальнікаў |
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру | Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209 |
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры | Абрамовіч Ніна Сяргееўна – бухгалтар I кваліфікацыйнай катэгорыі |
Тэлефон
|
+375 17 270-01-10 |
Час замовы/выдачы
|
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
|
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
|
на тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці |
Перыяд афармлення
|
10 дзён са дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
Памер аплаты
|
бясплатна |
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
|
• заяву
• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу • даведка аб нараджэнні дзіцяці (за выключэннем асоб, якія ўсынавілі (удочеривших) дзіцяці ва ўзросце да 6 месяцаў, прызначаных апекунамі дзіцяці ва ўзросце да 6 месяцаў) – у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь • пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне аднаго з бацькоў, ўсынавіцеля (у сем’ях з прыёмнымі дзецьмі), апекуна дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь не менш за 6 месяцаў у агульнай складанасці ў межах 12 каляндарных месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу нараджэння дзіцяці, зарэгістраванага па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь (пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці – для асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь, пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці (пры наяўнасці такога пасведчання) і дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, – для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або сховішча ў Рэспубліцы Беларусь), – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь • выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удочеривших) дзяцей (прадстаўляецца на ўсыноўленага (удочеренного) дзіцяці (усыноўленых (удачароных) дзяцей), у дачыненні да якога (якіх) заяўнік звяртаецца за прызначэннем дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці) • копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці (прадстаўляецца на ўсіх падапечных дзяцей) • пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе • копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў • дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіця з дома дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дома дзіцяці папраўчай калоніі – у выпадку, калі дзіця знаходзіўся ў названых установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу • дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнага дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспублікі Беларусь заключаны міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, – для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або якія ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваных па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь) |
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру | Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209 |
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры | Абрамовіч Ніна Сяргееўна – бухгалтар I кваліфікацыйнай катэгорыі |
Тэлефон
|
+375 17 270-01-10 |
Час замовы/выдачы
|
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
|
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
|
адначасова |
Перыяд афармлення
|
10 дзён са дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
Памер аплаты
|
бясплатна |
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
|
• заяву
• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу • заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі • выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і жонка заяўніка або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі • копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў • пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе |
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру | Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209 |
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры | Абрамовіч Ніна Сяргееўна – бухгалтар I кваліфікацыйнай катэгорыі |
Тэлефон
|
+375 17 270-01-10 |
Час замовы/выдачы
|
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
|
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
|
адначасова |
Перыяд афармлення
|
10 дзён са дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
Памер аплаты
|
бясплатна |
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
|
• заяву
• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу • пасведчання аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям’і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей – не менш за два сведчанняў аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведчанняў) • дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь (за выключэннем асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь), – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь • выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удочеривших) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка) • копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці • пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў • пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый – для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню ў зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне • пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе • копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў • даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах • даведка аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў або выпіска (копія) з загаду аб прадастаўленні водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпуску па догляду за дзецьмі) – для асоб, якія знаходзяцца ў такім адпачынку • выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удочерителей), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі • даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам • даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі маці (мачыхі) у поўнай сям’і, аднаму з бацькоў у няпоўнай сям’і, усыновителю (удочерителю) дзіцяці – пры афармленні водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпуску па догляду за дзецьмі) або спыненні прадпрымальніцкай, натарыяльнай, адвакацкай, рамеснай дзейнасці, дзейнасці па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з сыходам за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў іншым членам сям’і або сваяком дзіцяці • даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) – у выпадку змены месца выплаты дапамогі • дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіця з дома дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дома дзіцяці папраўчай калоніі – у выпадку, калі дзіця знаходзіўся ў названых установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу • дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнага дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспублікі Беларусь заключаны міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, – для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або якія ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваных па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь) |
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру | Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209 |
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры | Абрамовіч Ніна Сяргееўна – бухгалтар I кваліфікацыйнай катэгорыі |
Тэлефон
|
+375 17 270-01-10 |
Час замовы/выдачы
|
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
|
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
|
па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў |
Перыяд афармлення
|
10 дзён са дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
Памер аплаты
|
бясплатна |
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
|
• заяву
• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу • два пасведчанні аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведчанняў) • даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам, – прадстаўляецца на адно дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнай) • выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удочеривших) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка) • копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці • пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе • копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў • выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удочерителей), апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі • даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) – у выпадку змены месца выплаты дапамогі або прызначэння дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку або члену сям’і дзіцяці (дзяцей), якія знаходзяцца ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў (адпачынку па доглядзе за дзецьмі) або прыпынілі прадпрымальніцкую, натарыяльную, адвакацкую, рамесную дзейнасць, дзейнасць па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з сыходам за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і якія не з’яўляюцца дзіцяці (дзецям) маці (мачахай) або бацькам (айчымам) у поўнай сям’і, з бацькоў у няпоўнай сям’і, усынавіцелем (удочерителем) • дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, які ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дамы дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якім дзіцяці давалася дзяржаўнае забеспячэнне, дома дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы альбо аб вызваленні яго з-пад варты – у выпадку, калі дзіця знаходзіўся ў названых установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай |
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру | Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209 |
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры | Абрамовіч Ніна Сяргееўна – бухгалтар I кваліфікацыйнай катэгорыі |
Кабінет
|
+375 17 270-01-10 |
Час замовы/выдачы
|
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
|
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
|
на тэрмін да даты наступлення абставін, што цягнуць спыненне выплаты дапамогі |
Перыяд афармлення
|
10 дзён са дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
Памер аплаты
|
бясплатна
|
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
|
• заяву • пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу • сведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (падаюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведчанняў) • выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удочеривших) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка) • копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці • пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб устанаўленні інваліднасці – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў • пасведчанне інваліда – для маці (мачахі), бацькі (айчыма), усынавіцеля (у сем’ях з прыёмнымі дзецьмі), апекуна (папячыцеля), якія з’яўляюцца інвалідамі • даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу – для сем’яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу • даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу – для сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу • пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе • копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў • даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей, старэйшых за 14 гадоў прадстаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года) • выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удочерителей), апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць • звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў у агульнай складанасці ў каляндарным годзе, які папярэднічаў году звароту, – для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям’і, аднаго з бацькоў у няпоўнай сям’і, усынавіцеля (у сем’ях з прыёмнымі дзецьмі), апекуна (папячыцеля) • даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) – у выпадку змены месца выплаты дапамогі • дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, які ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дамы дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якім дзіцяці давалася дзяржаўнае забеспячэнне, дома дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы альбо аб вызваленні яго з-пад варты – у выпадку, калі дзіця знаходзіўся ў названых установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай |
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру | Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209 |
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры | Абрамовіч Ніна Сяргееўна – бухгалтар I кваліфікацыйнай катэгорыі |
+375 17 270-01-10 | |
Час замовы/выдачы
|
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
|
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
|
па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога, або па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту |
Перыяд афармлення
|
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц |
Памер аплаты
|
бясплатна
|
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
|
• лісток непрацаздольнасці |
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру | Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209 |
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры
|
Абрамовіч Ніна Сяргееўна – бухгалтар I кваліфікацыйнай катэгорыі |
Тэлефон | +375 17 270-01-10 |
Час замовы/выдачы
|
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
|
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
|
на тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці |
Перыяд афармлення
|
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц |
Памер аплаты
|
бясплатна
|
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
|
• лісток непрацаздольнасці |
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру | Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209 |
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры
|
Абрамовіч Ніна Сяргееўна – бухгалтар I кваліфікацыйнай катэгорыі |
Тэлефон | +375 17 270-01-10 |
Час замовы/выдачы
|
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
|
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
|
на тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці
|
Перыяд афармлення
|
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц |
Памер аплаты
|
бясплатна |
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
|
• лісток непрацаздольнасці |
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру | Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209 |
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры
|
Абрамовіч Ніна Сяргееўна – бухгалтар I кваліфікацыйнай катэгорыі |
Тэлефон | +375 17 270-01-10 |
Час замовы/выдачы:
|
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
|
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння):
|
на тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці |
Перыяд афармлення
|
5 дзён з дня звароту |
Памер аплаты
|
бясплатна |
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
|
• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру | Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209 |
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры
|
Бурень Алена Уладзіміраўна – вядучы бухгалтар |
Тэлефон | +375 17 270-01-10 |
Час замовы/выдачы
|
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
|
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
|
бестэрмінова |
Перыяд афармлення
|
5 дзён з дня звароту |
Памер аплаты
|
бясплатна |
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
|
• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру | Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209 |
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры
|
Бурень Алена Уладзіміраўна – вядучы бухгалтар; Абрамовіч, Ніна Сяргееўна – бухгалтар I кваліфікацыйнай катэгорыі |
Тэлефон | +375 17 270-01-10 |
Час замовы/выдачы
|
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
|
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
|
бестэрмінова |
Перыяд афармлення
|
5 дзён з дня звароту |
Памер аплаты
|
бясплатна |
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
|
• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру | Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209 |
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры
|
Бурень Алена Уладзіміраўна – вядучы бухгалтар |
Тэлефон | +375 17 270-01-10 |
Час замовы/выдачы
|
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
|
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
|
бестэрмінова |
Перыяд афармлення
|
3 дні з дня звароту |
Памер аплаты
|
бясплатна |
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
|
• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру | Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209 |
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры
|
Бурень Алена Уладзіміраўна – вядучы бухгалтар |
Тэлефон | +375 17 270-01-10 |
Час замовы/выдачы
|
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
|
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
|
бестэрмінова |
Перыяд афармлення
|
1 рабочы дзень са дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
Памер аплаты
|
бясплатна |
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
|
• заяву асобы, які ўзяў на сябе арганізацыю пахавання памерлага (загінулага)
• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка • даведка аб смерці – у выпадку, калі смерць зарэгістравана ў Рэспубліцы Беларусь • пасведчанне аб смерці – у выпадку, калі смерць зарэгістраваная за межамі Рэспублікі Беларусь • пасведчанне аб нараджэнні (пры яго наяўнасці) – у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей) • даведка аб тым, што памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з’яўляўся навучэнцам, – у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў • працоўная кніжка і (або) іншыя дакументы аб стажы працы памерлага (пры іх наяўнасці) – у выпадку смерці асобы, на якое па дадзеных індывідуальнага (персонифицирующего) уліку дзяржаўнае сацыяльнае страхаванне распаўсюджвалася менш за 10 гадоў |
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру | Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209 |
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры
|
Бурень Алена Уладзіміраўна – вядучы бухгалтар |
Тэлефон | +375 17 270-01-10 |
Час замовы/выдачы
|
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
|
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
|
адначасова |
Перыяд афармлення
|
у дзень звароту |
Памер аплаты
|
бясплатна |
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
|
• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру | Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209 |
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры
|
Бурень Алена Уладзіміраўна – вядучы бухгалтар |
Тэлефон | +375 17 270-01-10 |
Час замовы/выдачы
|
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
|
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
|
бестэрмінова |